بهترین دوره آموزش سئو داخلی + چک لیست سئو داخلی


قبل از اینکه حتی در مورد بهینه سازی های فنی مانند قرار دادن کلمات کلیدی در اینجا یا آنجا فکر کنید، باید محتوایی ایجاد کنید که گوگل بخواهد رتبه بندی کند. برای آن، شما نیاز به یک کلمه کلیدی هدف اصلی در ذهن دارید. اگر اینطور نیست راهنمای تحقیق کلمات کلیدی ما را بخوانید . در غیر این صورت، در اینجا چهار چیز وجود دارد که باید به آنها تسلط داشته باشید: آموزش سئو داخلی  سئو نکست مرتبط باشید دقیق باشید منحصر به فرد باشید شفاف باشید 1. مرتبط باشید ارتباط بدون شک مهمترین بخش سئوی درون صفحه است، به این معنی که محتوای خود را با هدف جستجو هماهنگ کنید. نمی توانید به جستجوگران آنچه می خواهند بدهید، و شانس شما برای رتبه بندی بسیار کم است. از آنجایی که هیچ هدف جستجو را بهتر از گوگل درک نمی کند، بهترین نقطه شروع تجزیه و تحلیل نتایج رتبه بندی برتر فعلی برای سه C هدف جستجو است: نوع محتوا فرمت محتوا زاویه محتوا ما قبلاً به طور خلاصه به این مفهوم در راهنمای تحقیق کلمات کلیدی خود پرداختیم . اما در اینجا کمی عمیق‌تر می‌شویم، زیرا باز هم، همسو کردن محتوای شما با هدف بسیار مهم است. 1. نوع محتوا انواع محتوا معمولاً آموزش سئو داخلی در یکی از پنج سطل قرار می گیرند: پست های وبلاگ، محصول، دسته بندی، صفحات فرود یا ویدیوها. به عنوان مثال، تمام صفحات با رتبه برتر برای "لباس ماکسی مشکی" صفحات دسته بندی تجارت الکترونیک از فروشگاه های معروف هستند. رتبه بندی ایالات متحده برای "لباس ماکسی" از طریق Ahrefs Keywords Explorer . اگر می خواهید برای این کلمه کلیدی رتبه بندی کنید، بعید است که با یک پست وبلاگ اتفاق بیفتد. جستجوگران در حالت خرید هستند، نه در حالت یادگیری. با این حال، برای برخی از کلمات کلیدی، همه چیز واضح نیست. اگر به نتایج رتبه‌بندی برتر «گیاهان» نگاه کنیم، ترکیبی از صفحات تجارت الکترونیک و پست‌های وبلاگ را خواهید دید. رتبه بندی ایالات متحده برای "گیاهان" از طریق Ahrefs Keywords Explorer . اگر این اتفاق افتاد، بهترین آموزش سئو داخلی قضاوت خود را به کار ببرید. در این مورد، اگرچه یک تقسیم 50/50 بین پست های وبلاگ و صفحات تجارت الکترونیک در نتایج وجود دارد، سه صفحه برتر صفحات تجارت الکترونیک هستند. این به ما می‌گوید که بیشتر جستجوگران به دنبال خرید آموزش سئو داخلی هستند، نه یادگیری، بنابراین شما احتمالاً بهترین شانس را برای رتبه‌بندی این کلمه کلیدی با یک صفحه تجارت الکترونیک خواهید داشت. 2. قالب محتوا قالب محتوا بیشتر در مورد پست های وبلاگ اعمال می شود، زیرا آنها معمولاً یا دستورالعمل ها، فهرست ها، مقالات خبری، نظرات یا نظرات هستند. به عنوان مثال، همه نتایج برای «بازراه‌اندازی اجباری iPad» علاوه بر نتایج apple.com، راهنماهایی هستند. رتبه بندی ایالات متحده برای "بازراه اندازی مجدد iPad" از طریق Ahrefs Keywords Explorer . برای کلمه کلیدی "ایده های بازاریابی"، همه آنها فهرست هستند. رتبه بندی ایالات متحده برای "ایده های بازاریابی" از طریق Ahrefs Keywords Explorer . برای داشتن بهترین شانس در رتبه بندی برای هر یک از این کلمات کلیدی، باید از همین روش پیروی کنید. تلاش برای رتبه‌بندی فهرست در زمانی که جستجوگران راهنمای چگونگی انجام آن را می‌خواهند، نبردی دشوار خواهد بود. با این حال، مانند نوع محتوا، SERP همیشه به وضوح مثال های بالا نیست. فقط به صفحات با رتبه برتر برای "چگونه مشترکین بیشتری در یوتیوب به دست آوریم" نگاهی بیندازید. ترکیبی کاملاً یکنواخت از پست‌های وبلاگ در قالب‌های نحوه و فهرست وجود دارد. رتبه بندی ایالات متحده برای "چگونه مشترکین بیشتری در یوتیوب به دست آوریم" از طریق Ahrefs Keywords Explorer . در این مورد، از آنجایی که "چگونه" در کلمه کلیدی هدف قرار دارد، احتمالا بهترین راه برای رفتن خواهد بود. اما شایان ذکر است که دقیقاً پاسخ قطعی وجود ندارد. همه چیزها را متفاوت می بینند، و شما می توانید به هر سمتی بروید. ما قالب فهرستی را برای پست خود در مورد بدست آوردن مشترکین بیشتر YouTube انتخاب کردیم زیرا به نظر می رسید برای نکاتی که می خواستیم به اشتراک بگذاریم مطابقت بهتری داشت. رتبه بندی صفحه ما در جایگاه 9 برای "چگونه مشترکین یوتیوب بیشتری به دست آوریم." 3. زاویه محتوا زاویه محتوا به «نقطه فروش» اصلی محتوا اشاره دارد. به عنوان مثال، به نظر می رسد کسانی که به دنبال "چگونه لاته درست کنیم" می خواهند بدانند چگونه آن را در خانه درست کنند - بدون تجهیزات تخصصی. رتبه بندی ایالات متحده برای "چگونه لاته درست کنیم" از طریق Ahrefs Keywords Explorer . برای "بهترین مک بوک"، مردم به وضوح به دنبال نتایج تازه هستند. رتبه بندی ایالات متحده برای "بهترین مک بوک" از طریق Ahrefs Keywords Explorer . فقط در صورتی که تا به حال به اصل مطلب پی نبرده اید، زاویه محتوا همیشه به این واضحی نیست. اگر به نتایج برتر «دستور پخت برنج سرخ شده» نگاه کنید، زوایای مختلفی وجود دارد: بهترین، آسان، به سبک رستورانی و غیره. رتبه بندی ایالات متحده برای "دستور پخت برنج سرخ شده" از طریق Ahrefs Keywords Explorer . در این مورد، زاویه محتوای کامل حدس هر کسی است. فقط به سراغ زاویه‌ای بروید که فکر می‌کنید برای کسی که در جستجوی «نحوه درست کردن برنج سرخ‌شده» است، جذاب‌ترین و مفیدتر است. نکته حرفه ای در حالی که مهم است که محتوای خود را با آنچه جستجوگران انتظار دارند هماهنگ کنید، ممکن است همیشه نخواهید از گله پیروی کنید. اگر مطمئن هستید که می‌توانید توجه جستجوگران را با نوع محتوا، قالب یا زاویه‌ای متفاوت به خود جلب کنید، به راحتی به آن نگاه کنید. 2. دقیق باشید داشتن محتوایی که به طور کلی با هدف جستجو همخوانی داشته باشد شروع خوبی است، اما به ندرت کافی است. برای اینکه شایسته جایگاهی در صفحه اول گوگل باشد، باید به وعده آموزش سئو داخلی خود عمل کند. و این به معنای پوشش همه چیزهایی است که جستجوگران انتظار دارند و می خواهند ببینند. با توجه به اینکه شما سه C هدف جستجو را شناسایی کرده اید، احتمالاً در حال حاضر ایده تقریبی از آنچه جستجوگران ممکن است بخواهند ببینند دارید. برای مثال، اگر در مورد نحوه خرید بیت کوین می نویسید و صفحات با رتبه برتر برای مبتدیان هستند، احتمالاً عاقلانه نیست که بلاک چین را با جزئیات پیچیده توضیح دهید. با این حال، تجزیه و تحلیل سه C فقط به شما یک دید سطح بالایی از قصد می دهد. برای درک بهتر اینکه محتوای شما باید چه چیزی را پوشش دهد، باید با تجزیه و تحلیل بیشتر صفحات مرتبط با رتبه برتر، عمیق تر کاوش کنید. کلمه کلیدی در اینجا "مرتبط" است. اگر کلمه کلیدی "بهترین مجموعه های باشگاه گلف" را هدف قرار داده اید و قصد دارید پستی در مورد بهترین مجموعه ها بنویسید، پس تحلیل و الهام گرفتن از صفحات تجارت الکترونیک با رتبه برتر یا پست های مربوط به باشگاه های فردی بی فایده است. شما می خواهید صفحات مشابه صفحه خود را تجزیه و تحلیل کنید. بیایید ببینیم چگونه این آموزش سئو داخلی کار را انجام دهیم. به دنبال عناوین فرعی رایج باشید اکثر صفحات یک موضوع را با عنوان های فرعی به موضوعات فرعی تقسیم می کنند. اینها بینش سریعی در مورد آنچه جستجوگران به دنبال آن هستند ارائه می دهد، به خصوص اگر متوجه عناوین فرعی یکسان یا مشابه در چندین صفحه شوید. به عنوان مثال، اگر زیرعنوان ها را برای سایر راهنمای سئو در صفحه بررسی کنیم، می بینیم که هر صفحه دارای یک تعریف است. تعریف از صفحه شماره 1 برای "در صفحه سئو". تعریف صفحه شماره 2 برای "در صفحه سئو". تعریف صفحه شماره 3 برای "در صفحه سئو". با توجه به اینکه همه صفحات مرتبط با رتبه برتر شامل این موارد آموزش سئو داخلی می شوند، منطقی است که نتیجه گیری کنیم که این چیزی است که جستجوگران می خواهند بدانند. گوگل احتمالاً می‌داند که صفحاتی که این موارد را پوشش می‌دهند، نسبت به مواردی که نمی‌کنند، رضایت بیشتری را به کاربر نشان می‌دهند - و ترجیح آموزش سئو داخلی می‌دهد آنها را در رتبه بالاتری قرار دهد. اگر فهرستی می‌نویسید، می‌توانید برای اطلاعاتی در مورد محصولات، خدمات یا نکات خاصی که ممکن است بخواهید در آن بگنجانید، به سرفصل‌های فرعی نگاه کنید. به عنوان مثال، اگر از گزارش رایگان روی صفحه در نوار ابزار سئو Ahrefs استفاده کنیم ، خواهید دید که در صفحات با رتبه برتر برای "بهترین مجموعه های باشگاه گلف" برخی از مجموعه های مشابه ذکر شده است. عنوان‌های فرعی در صفحه شماره 1 برای «بهترین مجموعه‌های باشگاه گلف» از طریق نوار ابزار SEO Ahrefs . عنوان‌های فرعی در صفحه شماره 2 برای «بهترین مجموعه‌های باشگاه گلف» از طریق نوار ابزار SEO Ahrefs . فقط به یاد داشته باشید که این رویکرد را با کمی نمک انجام دهید. اگر کلمه کلیدی شما "بهترین مجموعه های باشگاه گلف" است و همه صفحات با رتبه برتر مجموعه ای را ذکر می کنند که می دانید وحشتناک است، نباید آن را فقط به این دلیل که دیگران این کار را انجام داده اند وارد کنید. به دنبال موضوعات فرعی در بین رتبه بندی کلمات کلیدی باشید طبق مطالعه ما بر روی سه میلیون عبارت جستجو ، میانگین صفحه با رتبه برتر برای نزدیک به 1000 کلمه کلیدی مرتبط دیگر در 10 مورد برتر رتبه بندی می شود. بسیاری از این کلمات کلیدی راه های دیگری برای جستجوی همان چیز خواهند بود. به عنوان مثال، اگر صفحه با رتبه برتر «بهترین مجموعه باشگاه گلف» را به Site Explorer Ahrefs متصل کنیم و گزارش کلمات کلیدی ارگانیک را بررسی کنیم، می بینیم که برای کلمات کلیدی مانند: بهترین مجموعه چوب گلف بهترین مجموعه باشگاه گلف 2020 مجموعه خوبی از چوب گلف بهترین مجموعه گلف کامل بهترین مجموعه گلف اسکرین شات از اکسپلورر سایت Ahrefs . اما برخی از کلمات کلیدی نشان دهنده موضوعات فرعی هستند که تحت عنوان گسترده تر قرار می گیرند. به عنوان مثال، همان صفحه همچنین در 10 رتبه برتر برای موارد زیر قرار دارد: ست چوب گلف مردانه بهترین باشگاه های گلف ارزان قیمت بهترین مارک های باشگاه گلف ست چوب گلف با کیف بهترین باشگاه های گلف آماتور اسکرین شات از اکسپلورر سایت Ahrefs . جستجوی موضوعات فرعی در میان کلمات کلیدی صفحات مرتبط با رتبه برتر، راهی عالی برای یافتن مواردی است که ممکن است بخواهید در محتوای خود پوشش دهید. راه دیگر برای انجام این کار این است که به دنبال تقاطع کلمات کلیدی بین چندین صفحه باشید. برای انجام این کار، چند URL صفحه مرتبط را به ابزار Ahrefs Content Gap متصل کنید ، سپس با تعداد تقاطع‌ها بازی کنید تا مجموعه‌ای از نتایج معنادار داشته باشید. صفحات مرتبط با رتبه برتر را در ابزار Content Gap Ahrefs وارد کنید … … سپس کلید «تقاطع» را تنظیم کنید تا زمانی آموزش سئو داخلی که کلمات کلیدی را ببینید که نشان دهنده موضوعات فرعی هستند. به صورت دستی به صفحات نگاه کنید یافتن زیرعنوان‌ها و کلمات کلیدی رایج سریع‌ترین راه برای دستیابی به بینش در مورد مواردی است که باید پوشش داد. اما شما نمی توانید همه چیز را از این طریق یاد بگیرید. هیچ جایگزینی برای تجزیه و تحلیل دستی صفحات برای درک بهتر موضوع وجود ندارد. اگر سه صفحه برتر را در مورد بهترین ست های چوب گلف باز کنیم، متوجه می شویم که بیشتر ست های برجسته ست های مبتدی زیر 300 دلار هستند. هیچ‌کدام «بهترین» مجموعه‌های واقعی را فهرست نمی‌کنند زیرا این مجموعه‌ها هزاران و هزاران قیمت دارند. این به ما می‌گوید که بیشتر افراد مبتدی هستند که این کلمه کلیدی را جستجو می‌کنند، بنابراین مرور محصولات سطح بالا فایده‌ای ندارد زیرا جستجوگران آن را مفید نمی‌دانند. فراتر از آن، می بینیم که اکثر صفحات برتر، مزایا و معایب هر مجموعه را فهرست می کنند. صفحه شماره 1 "بهترین مجموعه باشگاه گلف" مزایا و معایب را فهرست می کند… ... و همینطور صفحه شماره 2. این به ما سرنخ هایی در مورد نحوه ساختار پست خود برای جستجوگران و ویژگی های محصولی که آنها بیشتر به آن اهمیت می دهند به ما می دهد. به عنوان مثال، به نظر می رسد که دوام کیف یک نقطه فروش برای کسانی است که در بازار مجموعه ای از چماق ها هستند. به ویژگی های SERP نگاه کنید فراتر از تجزیه و تحلیل صفحات رقیب، با بررسی ویژگی‌های SERP مانند قطعه‌های برجسته و جعبه‌های «People also ask» (PAA) نیز چیزهایی برای یادگیری وجود دارد. برای مثال، در حالی که هیچ قطعه برجسته ای برای "بهترین چوب گلف" وجود ندارد، یک جعبه PAA وجود دارد. و این سوالات بینش هایی را در مورد چیزهایی که جستجوگران ممکن است بخواهند بدانند ارائه می دهد. جعبه «مردم هم می پرسند» برای «بهترین ست های چوب گلف». این سوال دوم به آخر به ما می گوید که جستجوگران احتمالاً کاملاً از قیمت آگاه هستند و مجموعه ای با کیفیت از باشگاه ها را با قیمت منصفانه می خواهند. این تایید می کند که آموزش سئو داخلی ما پس از تجزیه و تحلیل دستی صفحات با رتبه برتر فکر می کردیم. اکثر جستجوگران تقریباً به طور قطع مبتدی هستند و به دنبال کلوپ های برتر مطلق نیستند. اگر به نتایج «چگونه چوب گلف را بچرخانیم» نگاه کنیم، می‌بینیم که قطعه برجسته ویدیویی از YouTube است. ویدیوی یوتیوب در قطعه ویژه «چگونه چوب گلف را تاب دهیم». حتی اگر بخواهید این کلمه کلیدی را با یک پست وبلاگ هدف قرار دهید، این واقعیت که یک رتبه بندی ویدیو در قطعه وجود دارد به ما می گوید که جستجوگران احتمالاً کمک بصری می خواهند. به همین دلیل، منطقی است که ویدیوها یا تصاویری را در پست خود قرار دهید که این نوسان را نشان می دهد. 3. منحصر به فرد باشید دادن آنچه به جستجوگران می‌خواهد حیاتی است، اما همچنین باید چیز جدیدی را به میز بیاورید. این کار را انجام ندهید و محتوای شما مانند سایرین خواهد بود. و هیچ‌کس نمی‌خواهد به محتوای دیگری «من هم» پیوند بزند. همه چیزهایی که تا کنون پوشش داده‌ایم باید چارچوبی برنده برای محتوای شما ارائه می‌دادند، اما هنوز هم باید فضایی برای خلاقیت وجود داشته باشد. به عنوان مثال، اگر به SERP برای «نکات SEO» نگاه کنیم، هدف واضح است. مردم لیستی از نکات را برای بهبود رتبه بندی و افزایش ترافیک می خواهند. رتبه بندی ایالات متحده برای "نکات SEO" از طریق Ahrefs Keywords Explorer . این همان چیزی است که ما ایجاد کردیم، همانطور که از رتبه بندی پست در رتبه شماره 2 می بینید. اما در حالی که بسیاری از نکات موجود در لیست ما منحصر به فرد نیستند، برخی از آنها را در هیچ جای دیگری نخواهید یافت. یکی این است که ویدیوها را در پست های مرتبط جاسازی کنید تا از گوگل ترافیک دریافت کنید. اگر شخصی به صفحه ما برخورد کند، آن نکته را مفید بداند و تصمیم بگیرد که می‌خواهد آن را با دیگران به اشتراک بگذارد، چاره‌ای جز اشتراک‌گذاری یا پیوند به صفحه ما ندارد. انجام این کار با انواع محتوا کمی سخت تر است، اما هنوز هم ممکن است. برای مثال، ممکن است ایجاد یک صفحه محصول یا دسته بندی منحصر به فرد تقریبا غیرممکن به نظر برسد، اما همیشه می توانید از مواردی مانند: فیلترهای بهتر عکاسی بهتر از محصول توضیحات محصول منحصر به فرد بررسی ها 4. شفاف باشید مهم نیست که محتوای شما چقدر با هدف جستجو مطابقت داشته باشد یا چقدر دقیق باشد، اگر نامشخص باشد هیچ کس آن را نخواهد خواند. به عنوان مثال، صفحه زیر با هدف کاربر برای کلمه کلیدی "همه آموزش سئو داخلی دانه آماده سازی" مطابقت دارد - اما این یک دیوار از متن کوچک است که هیچ کس نمی خواهد آن را بخواند. نتیجه عالی، اما یک دیوار از متن است! این نکات ساده را دنبال کنید تا محتوای واضحی ایجاد کنید که مردم بخواهند بخوانند: برای کمک به کفگیرها از گلوله استفاده کنید . از عناوین فرعی توصیفی (H2-H6) برای سلسله مراتب استفاده کنید. از تصاویر برای شکستن متن استفاده کنید. از کلمات ساده ای استفاده کنید که همه بتوانند آن را بفهمند. از جملات و پاراگراف های کوتاه برای جلوگیری از "دیوارهای متن" استفاده کنید. از یک فونت بزرگ برای کمک به خوانندگان برای جلوگیری از خستگی چشم استفاده کنید. همانطور که صحبت می کنید بنویسید تا چیزها سرگرم کننده تر و مکالمه تر شوند. این در مورد آسان کردن هرچه بیشتر جستجوگران برای یافتن چیزی است که به دنبال آن هستند. اگر همه چیزهایی را که مردم می‌خواهند بدانند در صفحه خود پوشش دهید، اما نمی‌توانند آن را پیدا کنند، برای جستجوی صفحه‌ای که واضح‌تر و هضم‌تر باشد، دکمه آموزش سئو داخلی بازگشت را فشار می‌دهند. علاوه بر توصیه‌های بالا، توصیه می‌کنیم «نیاز به دانستن» را قبل از «خوب دانستن» قرار دهید. این روش به روش هرم معکوس معروف است. به عنوان مثال، زمانی که ما در حال نوشتن راهنمای خود برای تغییر مسیرهای 301 در مقابل 302 بودیم، زمینه زیادی برای پوشش وجود داشت. اما ما همچنین از تجزیه و تحلیل SERP متوجه شدیم که اکثر جستجوگران فقط می‌خواهند تفاوت بین این دو نوع تغییر مسیر را بدانند. بنابراین، اگرچه ما یک راهنمای کامل نوشتیم که نکات و نکات مربوط به هر دو را توضیح می‌داد، اما مطمئن شدیم که تفاوت اصلی را در یک جمله در ابتدای پست خلاصه می‌کنیم. اگر درباره «خوب دانستن» و «نیاز به دانستن» برای موضوع خود مطمئن نیستید، دوباره به صفحات با رتبه برتر نگاهی بیندازید. اگر این کار را برای مثال بهترین چوب گلف خود انجام دهیم، می بینیم که همه آنها قبل از پرداختن به جزئیات هر مجموعه، مجموعه های برتر چوب گلف را فهرست می کنند، بنابراین مردم احتمالاً انتخاب های برتر را قبل از مزایا و معایب و سایر اطلاعات می خواهند. یادگیری پیشرفته راهنمای کامل هدف جستجو نحوه نوشتن محتوای سئو چگونه سئو نویس بهتری باشیم 11 نکته برای نوشتن محتوا 12 نکته در زمینه SEO فصل 3 چگونه محتوای خود را بهینه کنیم ایجاد محتوایی که گوگل و جستجوگران می‌خواهند ببینند بخش سخت آن است. اکنون فقط باید موارد فنی مانند متا تگ ها و URL ها را بهینه کنید. این نقطه عطف بر روی کیک است و به گوگل و جستجوگران کمک می کند تا دوچندان متوجه شوند که صفحه شما بهترین نتیجه است. در اینجا یک چک لیست سریع وجود دارد. 1. کلمه کلیدی خود را در عنوان قرار دهید عناوین صفحات معمولاً در یک تگ H1 قرار می گیرند . احتمالاً به همین دلیل است که قرار دادن کلمه کلیدی خود در عنوان از همیشه به عنوان یک حکمت مرسوم سئو بوده است. جان مولر گوگل حتی اهمیت سرفصل ها را در سال 2020 تایید کرد. و هنگامی که صحبت از متن در یک صفحه می شود، عنوان یک سیگنال واقعا قوی است که به ما می گوید این قسمت از صفحه در مورد این موضوع است. جان مولر جان مولر، جستجوی مدافع گوگل گنجاندن کلمه کلیدی در عنوان برای اکثر متخصصان سئو طبیعت دوم است. احتمالاً قبلاً آنها را در عناوین پست ما مشاهده آموزش سئو داخلی کرده اید. کلمات کلیدی در برچسب های عنوان ما. فقط بدانید که همیشه استفاده از کلمه کلیدی دقیق در عنوان خود منطقی نیست، بلکه یک نوع نزدیک به آن است. به عنوان مثال، کلمه کلیدی هدف اصلی برای این پست "برون سپاری سئو" است، اما عنوان آن "چگونه سئو را برون سپاری کنیم (چارچوب ساده)" است. همچنین مهم است که عناوین خود را طبیعی نگه دارید، بنابراین از حروف ربط استفاده کنید و در صورت لزوم کلمات را متوقف کنید. 2. از URL های کوتاه و توصیفی استفاده کنید URL های کوتاه و توصیفی به جستجوگران کمک می کنند تا قبل از کلیک کردن، متوجه شوند که یک صفحه درباره چیست. به عنوان مثال، به این دو URL نگاه کنید: https://www.medicalnewstoday.com/articles/322345 https://www.dietdoctor.com/how-to-lose-weight هر دو صفحه در مورد یک چیز هستند، اما از URL ها مشخص نیست. فقط URL دوم به شما می گوید که صفحه در مورد چیست، که باعث می شود نتیجه واضح تر و قابل کلیک تری در SERP ها بدست آورید. اکثر CMS ها به شما امکان می دهند URL Slug (قسمت بعد از دامنه و زیر پوشه ها) را به راحتی تغییر دهید و تنظیم آن بر روی کلمه کلیدی هدف خود اغلب ساده ترین راه برای بهینه سازی است. ما این کار را برای تقریبا تمام پست های وبلاگ خود انجام می دهیم. فقط بدانید که این مورد دیگری از استفاده از کلمه کلیدی هدف است اگر و زمانی که منطقی باشد. در برخی موارد، یک تغییر ممکن است بهتر باشد. به عنوان مثال، کلمه کلیدی هدف ما برای این پست این است که "طول یک پست وبلاگ چقدر باید باشد." اما از آنجایی که این کمی طولانی و ناخوشایند به نظر می رسید، ما به جای آن از "طول پست وبلاگ" استفاده کردیم. کوتاه نگه داشتن موارد مهم است زیرا گوگل موارد طولانی را در SERP ها آموزش سئو داخلی کوتاه می کند. 3. تگ عنوان خود را بهینه کنید داشتن یک برچسب عنوان قانع کننده مهم است زیرا در نتایج جستجو نشان داده می شود. اغلب، ساده ترین راه برای ایجاد آن، تنظیم آن به عنوان عنوان صفحه یا پست است. این کاری است که ما تقریباً برای همه پست های وبلاگ انجام می دهیم. به عنوان مثال، پست بالا دارای عنوان و برچسب عنوان یکسان است. این نیز برچسب عنوان پست ما است. با این حال، مواقعی وجود دارد که تغییر جزئی چیزها منطقی است، مانند زمانی که عنوان شما خیلی طولانی است. مانند URL ها، گوگل تگ های عنوان طولانی را در نتایج جستجو کوتاه می کند. از عقل سلیم برای کوتاه کردن عناوین خیلی طولانی استفاده کنید. به عنوان مثال، در راهنمای نوشتن محتوا ، ما فقط انتهای آن را قطع کردیم. SIDENOTE. اگر برای صدها یا هزاران صفحه مشابه، مانند صفحات محصول، دسته یا خدمات، برچسب عنوان ایجاد می کنید، احتمالاً می خواهید از فرمول یکسانی برای همه آنها استفاده کنید. می‌توانید در راهنمای ما برای برچسب‌های عنوان که در زیر پیوند داده شده است آموزش سئو داخلی، درباره نحوه انجام این کار اطلاعات بیشتری کسب کنید. 4. یک متا توضیحات قانع کننده بنویسید گوگل اغلب توضیحات متا صفحه را به عنوان قطعه توصیفی آموزش سئو داخلی در SERP نشان می دهد. چند وقت؟ طبق مطالعه ما از 192000 صفحه، تقریباً ⅓ از زمان. SIDENOTE.گوگل در بقیه زمان ها به صورت پویا قطعه های توصیفی تولید می کند. توضیحات متا یک فاکتور رتبه‌بندی نیستند، اما همچنان مهم هستند، زیرا توضیحات فریبنده می‌تواند منجر به کلیک‌ها و ترافیک بیشتر شود. از این نکات برای نوشتن سریع توضیحات قانع کننده استفاده کنید: برچسب عنوان خود را گسترش دهید. USP هایی را که نمی توانستید در عنوان جای دهید بگنجانید. هدف جستجو را مطابقت آموزش سئو داخلی دهید. آنچه را که جستجوگران به دنبال آن هستند دو برابر کنید. از صدای فعال استفاده کنید مستقیماً جستجوگر را مورد خطاب قرار دهید. مختصر باشد. آن را حدود 120 کاراکتر یا کمتر نگه دارید. کلمه کلیدی خود را وارد کنید گوگل کلمات و عباراتی را که مرتبط با پرس و جو هستند پررنگ می کند. زمان زیادی را صرف نوشتن توضیحات متا نکنید زیرا در طرح کلی چیزها نسبتاً بی اهمیت هستند.

  انتشار : ۲۵ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 32

معرفی بهترین کسب و کار ها را در وب سایت ما بخوانید. در تمامی حوزه های کسب و کار اینترنتی، بهترین هارا به شما معرفی خواهیم کرد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما