پادکست چیست وبهترین منابع آن


چرا باید پادکست را شروع کنید؟

هزار دلیل برای یادگیری نحوه شروع پادکست وجود دارد، درست مثل هزار دلیل برای گوش دادن به آنها و اکنون پادکست چیست آیا به دنبال مدیوم جدیدی برای روایت داستان هستید؟ آیا می خواهید از طریق یک روش جدید ارتباطات را برای شرکت خود ارائه دهید؟ آیا موضوعی وجود دارد که شما علاقه زیادی به آن داشته باشید و بخواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ آیا اطلاعاتی برای تبدیل شدن به منبعی برای استفاده دیگران دارید؟ آیا به دنبال ارائه آموزش به کارمندان خود به روشی نوین و ابتکاری هستید؟ آیا مارکی دارید که بخواهد به یک رسانه جدید تبدیل شود؟ حتی اگر هیچ یک از این دلایل برای شما جالب نیست ، دلیل اشتباهی برای شروع پادکست وجود ندارد. پادکست ، به عنوان یک رسانه ، آستانه کمتری برای ورود دارد. این یک مسیر باز برای سازندگان محتوا است که در مورد راه های جدید کنجکاو هستند و از طریق آنها می توانند یک موضوع را کشف کنند و یک داستان را تعریف کنند. زمان یادگیری نحوه راه اندازی پادکست! تصور کردن "چرا" پشت محتوای شما مخاطب شما کیست؟ زمین آسانسور پادکست شما چیست؟ نامگذاری پادکست خود را برنامه ریزی قسمت های شما طول قسمت سازماندهی مطالب خود برنامه ارسال شما ضبط پادکست شما چگونه پادکست خود را به طور کارآمد ضبط کنیم شروع پادکست سریع سخت افزار نرم افزار انتشار و توزیع آرم / جلد پادکست شما میزبان پادکست شما پادکست چیست .

خوراک RSS شما چیست؟

پادکست چیست بنابراین اکنون پادکست خود را منتشر کرده اید. . . حالا چی؟ 1. تصور کردن "چرا" پشت محتوای شما در راه یادگیری نحوه شروع پادکست ، پرسیدن از خود اینکه چرا می خواهید یک آن را شروع کنید اولین قدم است. در این مرحله است که شما مهمترین تصمیمات را درباره پادکست خود می گیرید. پاسخ شما اکنون حرکات بازاریابی و نحوه تولید محتوای شما را آگاه خواهد کرد. در اینجا چند نکته برای بررسی وجود دارد: آیا پادکست شما گسترش کار دیگری است که شما انجام می دهید (یک وبلاگ ، یک کانال Youtube ، یک خبرنامه ، و غیره) یا پادکست اصلی است که چیزهای دیگر در آن ساخته می شوند؟ آیا این پادکست ساخته شده برای اهداف تجاری (چه برای ارتباطات داخلی و آموزش یا مارک تجاری و تولید سرب) ، یا یک پروژه شخصی است که امیدوارید در آن گسترش دهید؟ چه نوع داستانی را می خواهید با محتوای خود بگویید - آیا داستان شما را هدف قرار می دهید یا داستان نویسی؟ اپیزودیک (مانند اخبار یا برنامه های گفتگو) یا سریال (با نظم شنیداری خاص)؟ آیا پادکست شما فروش یک سرویس یا روایت را هدف قرار داده است ، یا آیا به عنوان منبعی برای استفاده دیگران در سفر برای یادگیری وجود دارد؟ هدف اصلی شما چیست؟ موفقیت را برای محتوای خود چگونه تعریف می کنید؟ مرور این س questionsالات به شما کمک می کند تا از مخاطبان ، برنامه به روزرسانی و حتی لحنی که می خواهید هنگام نوشتن توضیحات پادکست / نمایش یادداشت ها / تعاملات در شبکه های اجتماعی استفاده کنید ،پادکست چیست ایده ای به شما ارائه دهد.

صحبت از مخاطبان شما مخاطب شما کیست؟

ضمن یادگیری نحوه راه اندازی پادکست و یافتن دلیل خود برای تمایل به انجام آن ، باید افراد مورد نظر خود را نیز به عنوان مخاطب مورد نظر خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر پادکست شما بیشتر دنبال کسب و کار هستید - مانند اینکه پادکست شما پسوند تجاری شماست و از پادکست خود برای فروش یک سرویس استفاده می کنید - می خواهید درباره نوع افرادی که می توانند فکر کنند از خدمات خود بهره مند شوید. اگر پادکست داستانی هستید ، می خواهید به نوعی شنوندگان فکر کنید که از روایتی که می گویید لذت می برند و از آن بهره مند می شوند. اگر پادکستی هستید که روی موضوعات فرهنگ پاپ تمرکز دارد ، می خواهید درباره افرادی که از موضوعاتی که انتخاب می کنید لذت ببرند و از برداشت شما از آنها لذت ببرند. این کمک می کند شنونده کامل خود (یا نماد مخاطب) را تصور کنید. آیا آنها ساکت و مناسب تر برای یک پادکست آرام هستند ، یا به شدت علاقه مند به نظریه ادبیاتی هستند که برای تحلیل خود استفاده می کنید؟ این تأثیر چگونه بر لذت بردن از مطالب دیگر دارد؟ چگونه می توانید محتوای خود را به چیزی که آنها پادکست چیست از آن لذت می برند هدایت کنید؟ آنها چگونه به نمایش شما گوش می دهند؟ حتی بیشتر از این س ،ال ، شنونده کامل شما چگونه با محتوای مشابه درگیر می شود؟

  انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 115

معرفی بهترین کسب و کار ها را در وب سایت ما بخوانید. در تمامی حوزه های کسب و کار اینترنتی، بهترین هارا به شما معرفی خواهیم کرد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما