انواع دستکش ایمنی


در دستکش ایمنی همچنین می توانید یک دسته بندی مشابه یا کمی متفاوت را در جای دیگر مشاهده کنید. با وجود انتخاب های زیاد ، ممکن است در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی را بخرید کمی گیج شوید. این مقاله باید در تصمیم گیری به شما کمک کند.

بنابراین ، هنگام خرید دستکش کار ایمنی چه باید کرد؟

اولین قدم در انتخاب دستکش کار مناسب شناختن ماهیت خطرات احتمالی است که ممکن است در محل کار خود با آن روبرو شوید. بر اساس خطر احتمالی ، شما البته تجهیزات محافظت شخصی مناسب را انتخاب می کنید. اجازه دهید ما این کار را برای شما آسان تر کنیم و خطرات فردی را لیست کنیم:

خرید دستکش ایمنی

دستکش های یکپارچه و دستکش ایمنی (sunex-tm.com) آغشته به پلی اورتان ، نیتریل ، پی وی سی یا لاتکس بهترین گزینه هستند ، مگر اینکه با اجسام خشن ، تیز یا سنگین کار کنید. با این حال ، دستکش های بدون درز غوطه ور نیز وجود دارد. یا دستکش نخی برای کار در یک محیط روغنی در نیتریل آغشته شده است. من به جای اشکال ، ترجیح می دهم روی "انعطاف پذیری ضمن حفظ حساسیت خوب در دستان" تمرکز کنم. آنها محافظت کافی در برابر آلودگی ، سایش و فرسایش را ایجاد می کنند و بنابراین می توانند یکی از اجزای اساسی ایمنی در نظر گرفته شوند. همچنین باید بخاطر داشته باشیم که دستکش های آغشته در هنگام دست زدن به اشیا لغزنده مقاومت در برابر لغزش را ایجاد می کنند.

بهترین دستکش ایمنی

کارگرانی که هنگام کار با مواد و مونتاژ محصولات در معرض خطر شدید ناشی از گرما (سرما) یا ضربه قرار دارند ، باید به دنبال دستکش باشند که آنها را از این خطرات خاص محافظت کند. آنها به دستکشهایی احتیاج دارند که از محافظت در برابر درجه حرارت زیاد و بسیار زیاد (یا پایین) و همچنین محافظت در برابر سوراخ شدن و بریدگی برخوردار باشند. بهترین انتخاب برای این شرایط ، دستکش ساخته شده از الیاف آرامید است - یک الیاف مصنوعی با ویژگی های جالب. بسیار انعطاف پذیر و مقاوم در برابر برش و گرما است. به همین دلیل است که می تواند از دستان شما در معرض دمای شدید محافظت کند.

چگونگی کار با دستکش ایمنی

آیا کار شما شامل دست زدن به دستکش ایمنی مواد شیمیایی ، قرار گرفتن در معرض خطرات شیمیایی است؟ آیا می توان دستان شما را در معرض پاشش نور یا غوطه وری کامل در ماده شیمیایی قرار داد؟ این دو س basicال اساسی است که باید قبل از انتخاب دستکش کار بپرسید. ماده ای که احساس مقاومت می کند ممکن است محافظت بهتری داشته باشد ، اما نه لزوما. هنگام کار با مواد شیمیایی سمی و در غیر این صورت خطرناک ، همیشه دستکش را برای این منظور انتخاب کنید. استانداردها آنها را به سه نوع تقسیم می کنند:

نوع A را تایپ کنید محافظت در برابر خطرات شیمیایی بالا. این دستکش ها بیش از 30 دقیقه در برابر حداقل 6 ماده شیمیایی محافظت می کنند.
نوع B را تایپ کنید محافظت در برابر خطرات شیمیایی متوسط. اینها بیش از 30 دقیقه از دست شما در برابر حداقل 3 ماده شیمیایی محافظت می کنند.
نوع C را تایپ کنید محافظت در برابر خطرات شیمیایی کم. آنها بیش از 10 دقیقه در برابر حداقل 1 ماده شیمیایی محافظت می کنند.

قبل از انتخاب دستکش ایمنی هرگونه دستکش به سمیت ماده ای که قرار است با آن کار کنید توجه کنید. و پس از استفاده از آنها ، بسته به اینکه دستکش یکبار مصرف یا مقاوم در برابر مواد شیمیایی خریداری کرده اید ، با آنها رفتار مناسب داشته باشید. بخاطر داشته باشید که پس از تماس با ماده شیمیایی ، هیچ دستکش قابل ضد عفونی نیست.

بهترین فروشگاه برای خرید دستکش ایمنی در ایران

دستکش های لاستیکی عایق بندی برای کسانی که می خواهند در برابر صدمات الکتریکی محافظت نشوند بهترین گزینه است. این دستکش ها می توانند در برابر شوک الکتریکی محافظت کنند ، که گاهی اوقات می تواند زندگی را تهدید کند! به یاد داشته باشید که چنین دستکش های کاری حداقل می توانند در برابر آسیب جدی محافظت کنند ، که حتی اگر فقط در خانه در حال تعویض لامپ هستید این اتفاق می افتد. لطفاً چنین خطرات را دست کم نگیرید. علاوه بر موارد ذکر شده ، به راحتی و اندازه صحیح دستکش های کار نیز توجه کنید. بدون در نظر گرفتن نوع خاص دستکش کار ، قبل از استفاده ، دستکش ها را از نظر نقص ، ساییدگی و نقص دیگر که می تواند خاصیت محافظتی آنها را مختل کند ، بررسی کنید. همچنین خرید دستکش کار از یک تولید کننده معتمد و قابل اعتماد مانند CERVA که با افتخار خود را یکی از تولیدکننده های معتبری دستکش ایمنی می داند که برای هر مناسبتی دستکش کار توزیع می کند بسیار مهم است.

منبع: ابزارآلات سانکس - cerva.com

  انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 91

معرفی بهترین کسب و کار ها را در وب سایت ما بخوانید. در تمامی حوزه های کسب و کار اینترنتی، بهترین هارا به شما معرفی خواهیم کرد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما