سئوکار کیست؟ استخدام سئوکار حرفه ای


سئوکار

سلام! من یک سئوکار، یا همان متخصص سئو هستم. در طی سال های گذشته زمان خودم را صرف تحقیق و مطالعه در زمینه بهینه سازی سایت ها کرده ام تا بتوانم امروز نام خودم را یک متخصص سئو، یا مشاوره سئو بگذارم. سئوکار های بسیار زیادی در ایران وجود دارند که می توانید پروژه بهینه سازی سایت خود را به آنها بدهید؛ اما قبل از انتخاب یک مشاور سئو، متخصص سئو و یا هر عنوان دیگری باید رزومه قبلی آن فرد را به خوبی برسی کنید.

برای مشاهده خدمات طراحی سایت در اصفهان اینجا کلیک کنید!

سئوکار حرفه ای کیست؟

به فردی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بخصوص در زمینه سئو سایت، تخصص و مطالعات زیاد و تجربه داشته باشد یک سئوکار حرفه ای میگویند! سئوکار حرفه ای باید بتواند وب سایتی که به او داده می شود را در کلمات مختلف، در موتور جستجوی گوگل، به صفحه اول و نتایج اول گوگل برساند.

سئوکار

چگونه سئوکار شویم

برای تبدیل شدن به یک مشاوره سئو، ابتدا پیشنهاد می شود یک دانش کلی از دیجیتال مارکتینگ بدست آورید! در زمینه های مختلف تحقیق و کسب تجربه کنید؛ از طراحی سایت گرفته تا ایمیل مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ. سعی کنید حتما تا حدودی نسبی به طراحی سایت تخصصی آشنا شوید چرا که بسیار در فرایند بهینه سازی سایت به کمک شما می آید. سپس پس از گذشت یکسال کسب تجربه در زمینه های مختلف بازارایابی اینترنتی، می توانید بصورت تخصصی وارد سئو و بهینه سازی وب سایت ها شوید. البته که می توانید بدون نیاز به گذراندن زمان در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ، بصورت مستقیم وارد سئو سایت شوید؛ اما با توجه به تجربیات خود، پیشنهاد میکنم که از قبل یک آمادگی ذهنی برای خود از فضای دیجیتال بسازید و پس از آن وارد سئو و سئوکار شدن شوید. در این صورت رشد شما سریع تر خواهد بود!

ردیف های شغلی در این زمینه عبارتند از: مشاوره سئو (SEO Consultant)، مدیر سئو(SEO Manager)، سئوکار اجرایی(SEO Executive)، تحلیلگر سئو(SEO Analyst)، استراتژیست سئو(SEO Strategist).

سئوکار حرفه ای وردپرس

وردپرس، یکی از سیستم های محبوب مدیریت محتوا در دنیا است که می توان با آن تمامی وب سایت هارا طراحی کرد. به سبب استفاده زیاد از وردپرس توسط طراحان سایت در سراسر دنیا، مبحث سئو وردپرس نیز بسیار ساده سازی شده است و برای آن ابزار های سئو بسیار زیادی طراحی و برنامه نویسی شده است که توسط آن ها فرایند سئو وردپرس بسیار راحت و قابل مدیریت خواهد شد. اما با وجود همه این ها شما نیاز به یک سئوکار حرفه ای وردپرس دارید؛ سئوکار حرفه ای وردپرس به خوبی می داند که برای رفع مشکلات مختلف سئو، باید از چه ابزار ها و پلاگین هایی استفاده کند. و یا برای مثال سئوکار حرفه ای وردپرس به خوبی می داند که برای بهینه سازی هسته وردپرس چه کار هایی را باید انجام داد. به همین علت است که پیشنهاد میکنیم اگر پروژه شما وردپرسی است، بهتر است یک متخصص سئو وردپرس را استخدام کنید.

استخدام سئو کار حرفه ای

برای استخدام سئو کار حرفه ای باید بسیار دقت بالایی به رزومه آن داشته باشید چراکه در استخدام سئو کار حرفه ای نمونه کار هایی که آن دارد از همه چیز مهم تر است. ابتدا باید نمونه کار های آن را برسی کنید و ببینید از چه روشی برای پیشرفت پروژه خود استفاده کرده است تا در صورت نیاز همکاری خود را با آن شروع کنید.

حقوق سئوکار

شاید برایتان جالب باشد بدانید که حقوق سئوکار در ماه و یا در سال چقدر است. بطور میانگین حقوق سئوکار می توانید ماهیانه از بین 5 میلیون تومان تا ماهیاینه بین 100 میلیون تومان نیز باشد. که همه این ها بستگی به محارت فردی آن سئوکار حرفه ای که برای پروژه خود اتخاذ می کنید دارد. پیشنهاد میکنیم از صفحه خدمات سئو سایت، بهترین کارشناس سئو را برای پروژه خود انتخاب کنید!

https://amkhojasteh.ir/

 

 

 

  انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 58

برچسب های مهم

معرفی بهترین کسب و کار ها را در وب سایت ما بخوانید. در تمامی حوزه های کسب و کار اینترنتی، بهترین هارا به شما معرفی خواهیم کرد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما